dimecres, 30 de gener del 2008

DENIP:Dia escolar per la no violència i la pau



Avui, 30 de gener, hem celebrat a l'escola la diada de la pau.Hem parlar a la classe sobre aquest tema i han sortit moltes propostes que podem fer nosaltres per millorar el nostre entorn i conviure en un món millor on no hi hagin baralles, mentides i on tots siguem amics i amigues. També hem fet un arbre amb les nostres mans fetes coloms de la pau que hem penjat al passadís de l'escola. Més avall podeu veure les fotos. I per finalitzar el dia hem llegit una poesia que ens agradaria compartir a tots vosaltres.

Si d'una escopeta
sortís una flor,
l'amor florira
a dintre del cor.

Si d'una pistola
sortís veritat,
tothom parlaria
amb sinceritat.

Si dels grans canons
sortís aliment,
tothom estaria
feliç i content.

Si d'una gran bomba
sortís amistat,
no hi hauria gerra
per a la humanitat.

Esperem que us agradi.

1 comentari:

  1. hola clase dels tigres us hov eu passar bé a laf esta de carnestoltes? perque jo mo vaig passar molt bé. Bé jo vaig a mirar més coses. Adeu clase dels tigres vaig a fer els deures.Héctor.

    ResponElimina